Sunday 5 April 2015

Ramai ibu-ibu alami masalah untuk keluarkan susu pada hari pertama bersalinkan? 

Lebih-lebih lagi ibu muda yang pertama kali melahirkan permata hati. Ditambah pula ibu-ibu yang tidak sempat melengkapkan diri dengan ilmu penyusuan susu ibu.

Tahukah anda, hari pertama kelahiranlah yang sangat penting kerana susu awal ibu yang dikenali juga sebagai colostrum yang berwarna kuning keemasan mengandungi kandungan antibodi tertinggi yang cukup dapat memberikan perlindungan awal kepada bayi anda.


Merujuk kepada Babycenter.com , memberikan colostrum milk kepada bayi yang baru dilahirkan ibarat memberikan vaksin semulajadi dan terbaik yang pertama buat bayi anda! 

Wahhhh, hebatkan ciptaan Allah. Bayi yang sembilan bulan dikandung ibu, yang disenyawakan dari benih terbaik anda dan suami, dari ibu jugalah perlindungan terbaik diciptakan Allah untuk bayi anda. Berilah hak mereka. Niatkan sungguh-sungguh ingin memberikan yang terbaik buat zuriat pengikat kasih sayang yang pastinya anugerah terindah dalam hidup berumah-tangga..


Ini adalah testimoni seorang ibu yang terus alami bengkak susu selepas pengambilan konsisten dengan Set Hamil sepanjang kehamilannya. Sejurus selepas melahirkan terus pula consume Set Menyusu. Alhamdulillah melimpah ruah susu untuk si manjanya!

Set Hamil dan Set Menyusu hampir sama  je. Jadi memang jimat dan berbaloi ibu-ibu yang ambil Set Hamil ni. Cuma tambah alfalfa dan vivix in sha Allah ibu cepat bertenaga dan dapat menguruskan diri dan si comel. Jangan lupa juga ambil Zinc pasti luka-luka cepat sembuh 👍


Anda nak cuba Set Hamil dan Set Menyusu? Pembelian dengan saya akan mendapat konsultasi percuma dan anda layak menyertai Group Exclusive Supermama! Pelbagai sharing dan tips dalam menyokong penyusuan susu ibu diberikan untuk manfaat bersama 😊

Berminat?
Whatsapp ke 012-2634001 (Pn Isma)


0 comments:

Post a Comment