Wednesday 8 April 2015

Anak-anak memang suka explore perkara baru. Sama juga dengan I Sara. Suka sangat nak buat matematik yang bukan tahap umur dia.

Hari-hari mintak suruh ajar dia matematik. Rasanya budak umur 5 tahun baru smpai tahap mengenal nombor dan buat simple calculation je kot. Tapi I Sara ni ikut sesuka je nak belajar advance. Kalau buku 'mari membaca' yang digunakan di Litte Caliph tu pun kalau cikgu dah ajar muka surat X mesti I Sara nak baca seterusnya muka surat Y 😅

Home tuition dengan mama ...semoga I Sara Nur jadi anak yang cemerlang dunia dan akhirat. Aminnn..

Anak-anak kalau badan sihat, in sha Allah otaknya pun cergas. Biarkan anak-anak untuk explore perkara baru yang penting kita pantau aktiviti mereka. Usah dihalang kerana ia akan memberi impak jangka panjang dan anak menjadi takut dan hilang keyakinan diri.

Untuk memelihara kesihatan anak-anak anda saya syorkan pengambilan Chewable Vitamin C ini. Cukup hanya sebiji sehari, dapat melengkapkan nutrisi anak anda. 


Vitamin C ini dapat membantu meningkatkan imun badan. Disamping menjaga kesihatan gigi, kuku , tulang dan membantu menyembuhkan luka dengan cepat.

Rasa oren semulajadi pasti membuatkan anak anda nak lagi dan lagi dan lagi! 😊

Alhamdulillah, selepas konsisten mengambil Chewable Vitamin C ini, I Sara lebih sihat dan tidak mudah terkena demam, selsema dan batuk. Al maklumla i Sara duduk di nurseri pada siang hari. Mudah sangat berjangkit jika seorang batuk, selsema, pasti mudah sekali menjangkiti rakan-rakan yang lain.

Berikanlah yang terbaik untuk kesayangan anda. Anak adalah anugerah terindah yang dikurniakan Allah kepada pasangan yang berumah tangga.

Berminat?

Whatsapp ke 012-2634001(Pn isma) 







0 comments:

Post a Comment