Wednesday 1 April 2015

Argghhhhhh....dia datang lagi!!!!
Puas berguling-guling tahan sakit kan kalau SENGGUGUT mula menyerang. Tapi itulah yang dialami kebayakan wanita diluar sana. Berkerut-kerut muka tahan sakit dek penangan SENGGUGUT nih..Kadang tu demam dibuatnya terpaksa ambik cuti sakit - MC.

Faham sangat! Saya pun pernah alami juga suatu masa dulu. Kawan-kawan saya pun ramai sangat yang pernah alami masalah yang sama. Omputih cakap 'PERIOD CRAMP'. Siapa yang menderita memang tahu lah tahap kesakitan yang termamat bila SENGGUGUT ni datang. Betul kan..kan..


Period cramp = senggugut

Kenapa SENGGUGUT?

Ia disebabkan hormon yang tidak stabil. Darah 'kotor' yang harus dikeluarkan dari badan wanita pada setiap bulan tidak dapat di keluarkan secara lancar. Perasan tak anda yang alami senggugut akan mengeluarkan ketulan-ketulan darah. Kadang-kadang tu BESAR kan, macam tak percaya je gaya gitu! erkkkk...



Kenapa nak terus tanggung sakit? Walhal ada penyelesaiannya. Saya sendiri alhamdulillah dah 'terlepas' dari sengsaranya akibat senggugut. Begitu juga kawan-kawan saya.Izinkan saya bantu anda! 

Kandungan minyak borage yang menghasilkan Acid Gamma Linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E di dalam GLA Complex Shaklee membuatkan ianya sangat istimewa dan telah membantu ramai sangat wanita yang menghadapi masalah period tidak teratur, senggugut dan kesuburan. GLA Complex ini telah terbukti secara klinikal mampu menyerap ke dalam sel dan tisu dengan sangat baik.

Disarankan anda konsisten dengan GLA Complex yang sememangnya vitamin dari bahan semulajadi tanpa bahan kimia ini. Ada cara pemakanannya yang pasti akan saya berikan hanya kepada ANDA PELANGGAN ISTIMEWA SAYA. 



GLA Complex Shaklee


Details :-

GLA Complex (60 biji softgel) 
Tahan 1-2 bulan
Harga Retail : RM77.38 sahaja

TAWARAN HEBAT BULAN APRIL 2015!

Belian 2 botol GLA Complex dapat DISCOUNT 5%.  Untuk AHLI lagi banyak discount!
Wowwwww...inilah masa nak cuba. Rugi tak grab tau! Ramai dah BEBAS dari masalah senggugut. Ramai yang dah stabil hormon dan kini BERJAYA HAMIL. Anda bila lagi???

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya Puan Isma. 
Saya sudi membantu anda :)

Whatsapp ke 012-2634001 (Pn. Isma)



0 comments:

Post a Comment