Sunday 7 September 2014



VIVIX



VIVIX Shaklee merupakan satu penemuan 'Revolutionary' dalam anti-penuaan pada tahap 'cellular'. Faham ke? :)
Vivix merupakan supplement anti-penuaan (awet muda) TERBAIK DI DUNIA yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun! Jaminan terhebat diberikan dengan slogan 25 TAHUN LEBIH MUDA ternyata bukan cakap kosong. Masakan sesiapa mampu memberi jaminan seperti dilakukan Shaklee jika tidak melalui bukti yang kukuh.

Shaklee memperuntukkan sebanyak USD300 juta bersamaan RM952 juta hanya untuk penyelidikan dan ujian makmal bagi menghasilkan produk yang sangat berkualiti tinggi dan dapat membantu sebanyak mungkin orang ramai hidup sihat, sihat dan sihat!




Kajian makmal yang dilakukan membuktikan Vivix Shaklee memberikan impak kepada 4 mekanisme penting penuaan pada tahap sel.

1) Kandungan Vivix melindungi Kerosakan DNA
                    
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan satu typo (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel. Ramuan di dalam Vivix Shaklee mampu melindungi dan memperbaiki cellular DNA.

2) Kandungan Vivix dalam Pengawalan Genetik

Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru yang dijalankan menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap cellular.
Pengawalan genetik menyumbang kepada memstikan sel-sl badan sihat dan tidak mudah merosot.

3) Kandungan Vivix menggalakkan biogenesis

Biogenesis penting dalam pembentukan mitokondria. Apakah mitokondria?
Ia merupakan sumber tenaga di dalam setiap  sel kita. Mitokondria yang aktif dan cekap menjadikan fungsi sel ktig dan tubuh yang sihat.

4) Kandungan Vivix melambatkan pembentukan protein AGE

Vivix yang menganddungi 10x ganda lebih banyak resveratrol terbukti melambatkan pembentukan protein AGE (Advanced Glycation End-product)

Protein AGE merupakan sesuatu yang boleh menjadi faktor penyebab kebanyakan penyakit kronik seperti kencing manis, Alzheimer, strok, penyakit kardiovaskular seperti sakit jantung, darah tinggi dan kanser!

AGEs affect nearly every type of cell and molecule in the body and are thought to be one factor in aging and some age-related chronic diseases

The formation and accumulation of advanced glycation endproducts (AGEs) has been implicated in the progression of age-related diseases.

The mechanism by which AGEs induce damage is through a process called cross-linking that causes intracellular damage and apoptosis.


~ Sumber : http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_glycation_end-product

Boleh baca disini berkaitan penyakit strok dan Vivix.





Berminat Nak order...?

Saya sedia membantu anda..Konsultasi
PERCUMA sahaja :) Impian saya mahukan anda sihat dan hidup ceria bersama keluarga tersayang..

Whatsapp : 012-263 4001 (isma)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Berminat nak tahu lebih lanjut?

Nak jana income 3,4,5 angka dengan Business Shaklee?

Saya sedia membantu anda

                     


0 comments:

Post a Comment