Saturday 6 September 2014



Risau anak anda sering terkena jangkitan batuk dan selsema?
     
  "......tulah...ape nak buat...anak aku kan duduk taska, memangla senang berjangkit..nak buat apa lagi..bawak klinik jer la..."

                     


Risau anak anda kurang selera makan?
   
  ".......Adib tu asyik main jek sampai tak ingat nk makan. Dah penat main, terus tertido pulak.."

Risau anak anda terlalu kurus dan tidak aktif?




Ibu-ibu usah bimbang lagi. Saya cadangkan Mealshakes Shaklee ini bagi membantu ibu manangani masalah kesihatan anak-anak anda. Minuman 'instant' ini sesuai dibancuh begitu sahaja, atau dicampur dengn minuman kegemaran anak-anak. Dengan susu pun boleh. Boleh di ambil oleh anak dari umur setahun ke atas.



Mealshakes Shaklee - 101 khasiat membantu anak anda lebih sihat


Mealshakes ini mengandungi 23 vitamin dan mineral lengkap dapat melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh anak-anak kita. Mealshakes ini berperasa 'french vanilla'. Memang rasanya sedap berkrim. Saya sendiri pun suka! Hehehe.. Kalau untuk saya, suka campurkan Mealshakes ni dengan ESP dan Shaklee Collagen Powder. Wowww!! memang mabelessss...hehehhe..Bukan setakat sihat tubuh badan, kulit pun licin, gebusss dan hilang segala parut jerawat ku :)




Jadi memang jimat sangat kan Mealshakes ni. Satu keluarga boleh consume. Kalau 1 canister, boleh tahan 2-3 bulan untuk seorang minum. Harga pun murah sangat nak compare bil klinik dan hospital jika anak-anak diserang penyakit. Apalah sangat Rm30 sebulan untuk pelaburan penjagaan kesihatan anak-anak nak dibandingkan bil mendapatkan rawatan yang sudah tentu 2-3 kali ganda mahalnya.


Ingatkan lagi, pada enri lepas bagaimana 11 orang kanak-kanak terkena jangkitan penyakit HFMD. 
Ni saya nak share, bagaimana saya cuba memberikan perlindungan kesihatan terbaik untuk I-sara. Saya memberikan I-sara sesudu Mealshakes setiap hari dan juga Chewable Vitamin C. Jika setiap hari saya memberikan sebiji Chewable Vitamin C, semasa kes penularan HFMD, saya berikan 2 biji. Pagi dan petang. Ia mengandungi 100mg Vitamin C setiap tablet.



I sara - bam bam mama

Overdose??  Cuba baca disini..
Recommended pengambilan harian vitamin C untuk anak-anak berumur 4 tahun ke atas adalah 25mg sehari. Namun pengambilan vitamin C boleh ditingkatkan dalam keadaan tertentu seperti anak di serang demam, selsema dan juga seperti yang berlaku kepada I-sara ketika itu. I-sara sangat berpotensi untuk dijangkiti HFMD, jadi saya memberikan lebih vitamin C untuk menguatkan sistem pertahanan badannya dari serangan penyakit. Maksimum kanan-kanak hanya boleh ambil 400mg SAHAJA ya..

The tolerable upper intake levels (UL) for vitamin C are 400 milligrams daily for children 1-3 years old; 650 milligrams daily for children 4-8 years old; 1,200 milligrams daily for children 9-13 years old; and 1,800 milligrams daily for adolescents and pregnant and lactating females 14-18 years old.
~sumber dari : http://www.mayoclinic.org/drugs-supplements/vitamin-c/dosing/hrb-20060322

Jom layan testimoni  Mealshakes Shaklee yang gembira dan sangat berpuas hati setelah mencubanya.







Hari ni hari ke-6 bulan September kan..masih belum terlambat nak bagitahu PROMOSI ISTIMEWA SEPTEMBER 2014 ni, iaitu MEALSHAKES SHAKLEE.
Apa yang istimewanya? 
Kali ni khas untuk anda yang tersayang, promosi BELI 3 PERCUMA 1.
Kalau BELI 6 PERCUMA 2 lah..



Promosi hingga 30 September 2014 - Beli Mealshakes 3 percuma 1


Wowwww!! Tawaran super jimat ni. Untung siapa yang cepat-cepat rebut peluang ni..Kalau anda memang ahli Shaklee, lagilah jimat. Harga lagi murah berbanding bulan biasa bila tiada offer..

Nak order...?

Whatsapp : 012-263 4001 (isma)



Berminat nak tahu lebih lanjut?

Nak jana income 3,4,5 angka dengan Business Shaklee?

Saya sedia membantu anda

                     

0 comments:

Post a Comment