Thursday 7 May 2015

Seronok dengar sharing Master Ira dekat whatsapp group "We Can Do It!" kejap tadi. Memang betul dalam berbisnes ada turun naiknya. Sebelum nak senang, harus lalui zaman susahnya dulu!



Selalu orang nampak bila kita di zaman senang. Tapi kalau kita betul-betul serius nak berbisnes sangat bagus kalau kita selalu baca atau dengar kisah-kisah orang yang berjaya ni melalui susah payah mereka sebagai pembakar semangat untuk keep momentum yang LUAR BIASA dan hasilkan result yang LUAR BIASA juga!

Master Ira cakap dia juga pernah stuck, rasa down, nak give up..apa dia buat utk back on track??
Dia tarik gear kejap, spend time dengan family, anak-anak dan suami, tenangkan fikiran dan dekatkan diri padaNYA. Ya..tidak bergerak satu zarah atas izinNYA. Allah Maha Besar. Masya-Allah..

Kumpul semula kekuatan. Ingat apa tujuan kita ingin berbisnes. Ingat orang-orang tersayang yang selalu menyokong kita. Ingat impian mereka dan impian kita. Yang paling penting, kembalilah kepada Allah. Semua di muka bumi ini adalah milik Allah. Kepada siapa lagi kita selayaknya mengadu dan meminta-minta jika bukan kepada pemilik sekalian alam?



Back to basic! Inilah yang menjadi kekuatan dalam group bisnes kami. Master Ira dulunya seorang engineer Petronas, kini dapat menjana income  terkumpul SEJUTA! Bakal menerima anugerah "Million Dollar Earner" dalam majlis berprestij anjuran Shaklee nanti. 

Bangga anak Melayu dapat berbisnes dan menjana income hebat hanya dari rumah. Akan ku jejak langkah mu..walaupun jaraknya jauh namun ku tak akan mengalah!


0 comments:

Post a Comment