Friday 15 August 2014

  
                       Perubahan cuaca sekarang ni menyebabkan mudah sangat serangan demam, batuk dan selsema. Walaupun nampak macam biasa je tapi kalau dah penyakit 3 serangkai ni menyerang dan lambat pulak sembuhnya, tak ke pening!!!



                      Kesihatan kalau dah terjejas memang buat apa pun serba tak kena. Betul kan..kan.. Hidung asik tersumbat, tekak sakit-sakit, nak tidur pun susah lagi teruk boleh jadi nak bernafas pun susah! Jangan pandang mudah ye, jika dibiarkan boleh membawa kepada serangan athma. 

' 1 daripada 10 orang di dunia berpotensi diserang athma ' - statistik oleh American Academy of Allergy, Athma and Immunology.

               Oleh itu penjagaan kesihatan yang baik setiap hari pasti membantu sistem ketahanan tubuh lebih kuat. Saya mencadangkan Set Kesihatan Asas Shaklee ini. Sangat murah, berbaloi dan pasti dapat menjimatkan poket anda. Cuma RM1 sahaja sehari mampu memberikan tahap kesihatan terbaik untuk anda sekeluarga.



             Set Kesihatan Asas Shaklee ini terdiri daripada Vitalea iaitu multivitamin pertama dan tertua didunia. Usianya sudah 100 tahun tau! Lengkap 28 jenis vitamin dan mineral dari bahan semulajadi, tida bahan kimia dan HALAL. Sebotol mengandungi 120 biji, jadi boleh tahan selama 4 bulan. 

           Dicadangkan juga mengambil Vitamin C Shaklee. Istimewanya Vitamin C Shaklee kerana ia bertindak secara 'sustaint release' dimana pelepasan nutrisi Vitamin C ini dilepaskan ke sistem tubuh secara perlahan-lahan. Jadi kesan penyerapan maksimun dan lebih efektif. Vitamin C Shaklee merupakan bahan antioksida yang tinggi. Selain meningkatkan sistem imun tubuh, ia bagus juga untuk kulit. Pasti kulit anda gebu dan anjal selepas konsisten dengan Vitamin C Shaklee.

Berminat nak tahu lebih lanjut?

Nak jana income 3,4,5 angka dengan Business Shaklee?

Saya sedia membantu anda




0 comments:

Post a Comment