Thursday 10 July 2014

As salam...Hiiii semua :)
Apa khabar? Saya doakan semuanya sihat dan bahagia selalu..

Walaupun bulan Ramadhan ni mungkin ramai yang dapat turunkan berat badan sikit, tapi ramai pula customer yang bertanyakan saya berkaitan Set Kurus Shaklee. Ermmm..pelik jugak. Jadi hari ni saya nak kongsikan beberapa testimoni set kurus Shaklee.

 Testimoni set kurus Shaklee 1 :

Customer mengambil semasa berpantang untuk mendapatkan berat badan asal sebelum mula bekerja. Mengambil Set Bersalin Shaklee iaitu Zinc, B-Complex, Vitalea. Menambah Set Kurus Shaklee iaitu ESP, Lecithin dan Alfalfa. Dari 77KG turun 60KG dalam 2 bulan.




 Testimoni set kurus Shaklee 2 :

Customer mengambil Set Kurus Shaklee iaitu ESP, Lecithin, Alfalfa dan Omegaguard.



 Testimoni set kurus Shaklee 3 :

Customer mengambil Set Kurus Shaklee iaitu ESP, Lecithin dan Herblax selama 4 bulan.


 Testimoni set kurus Shaklee 4 :

Berat sebelum 114KG, selepas konsisten mengambil set kurus Shaklee berat menurun kepada 89KG. Memang terrrbaikk :)


Testimoni lagi...




Customer ambil Omegaguard. Selera makan berkurang, mudah nak jaga pemakanan dan berdiet. Dulu sepinggan nasi, sekarang suku pinggan sahaja.

Banyak dah kan saya share disini testimoni yang dah berjaya dengan Set Kurus Shaklee. Nak baca lebih lanjut boleh baca disini.

Apa yang penting, follow aje Golden Rule untuk kurus dengan sihat dan selamat bersama Set Kurus Shaklee. Nak tahu apa Golden Rule tu? Saya akan kongsikan dengan customer saya untuk memastikan anda berjaya dengan Program Kurus secara sihat dan selamat :)


Berminat nak tahu lebih lanjut?

Nak jana income 3,4,5 angka dengan Business Shaklee?

Saya sedia membantu anda



0 comments:

Post a Comment