Wednesday 18 June 2014



Eeeee...Shaklee ni memang buat hidup huru-hara!! Apa dah jadi? /blush

Dulu sebelum buat bisnes Shaklee, tidur cukup lebih 6-7 jam..Sekarang lepas buat bisnes Shaklee tidur pun kadang-kadang 4-5 jam jer..

Dulu sebelum buat Shaklee, hari-hari dapat tengok TV..relax-relax lepas penat balik keje..lepas stress keje ofis kan..Sekarang, lepas berbisnes online Shaklee dh jarang tengok TV..

Ehhh..apa dah jadi ni???

Haaa..itulah penangan berbisnes Shaklee. Sanggup korbankan masa tidur sebab terlajak surfing update blog, update FB Page biar entri best-best nak share dengan fans. Selalu surfing, cari info berkaitan product Shaklee, tambahkan pengetahuan. Bila banyak ilmu, mudah nak meyakinkan pembeli/customer. Kita pun yakin juga buat sharing di blog dan FB :)

"Rugilah banyak cerita best kat TV kau tak tengok!" Hehehe /hmm betul ke rugi? Tak de rasa rugi pun..Lagi untung ada la..Rajin sharing..customer pun ramai order..BONUS Shaklee pun masyuk..Haaa..siapa yang rugi sebenarnya ni?? :p

Bisnes Shaklee memang mengubahh hidup saya. Dulu saya tak bersosial sangat. Kawan-kawan pun sikit je, dengan orang tertentu je..Sekarang kawan-kawan dan ikatan ukhuwah yang dibina berasbab kan bisnes Shaklee ini sungguh indah. Ramai kawan baru dari pelbagai golongan dan dari kawasan yang berlainan yang saya berkenalan. Masing-masing ada kisah tersendiri. Yang hebatnya, di dalam kumpulan bisnes kami ini, tiada istilah takut bersaing, iri hati, curi customer, takut rugi...TIDAK SAMA SEKALI.

Sebab apa? Sebab kami dididik agar percaya bahawa SETIAP ORANG ADA REZEKI MASING-MASING YANG DISEDIAKAN OLEH ALLAH. Terpulang pada usaha kita sahaj bagaimana untuk mengejar rezeki itu. Kejarlah, carilah, gapailah secara sihat pasti mendapat redha-NYA dan dimurahkan serta dimudahkan. Alhamdulillah...Memang nikmat berbisnes berjemaah begini. Saling support each other. Berkongsi ilmu. Berkongsi suka-duka agar tabah menghadapi cabaran untuk terus MENUJU KE PUNCAK KEJAYAAN.

Bisnes Shaklee bukan sekadar WANG semata. Malah lebih dari itu yang sukar digambarkan dengan kata-kata. Nak rasai sendiri, jom daftar ahli Shaklee. PASTI ANDA JUGA AKAN DAPAT RASAI NIKMATNYA!! :)



Berminat nak tahu lebih lanjut?

Nak jana income 3,4,5 angka dengan Business Shaklee?

Saya sedia membantu anda


0 comments:

Post a Comment