Thursday 29 May 2014

Zaman alaf baru ni..ramai yang tak boleh dah nak telan JAMU-JAMU yang kepahitannya memang melekat di tekak seminggu../blur

Betul ke betul?? hehehe

Saya pun sama juga..masa kelahiran anak pertama, saya mencuba Set Berpantang berasaskan jamu tradisional..dalam banyak2 barang dalam set tu, rasanya 2 barang je yg saya guna kan..yang selebihnya cuba sekali terus tak nak ambil dah..huhuhuhu..memang sengsara sungguh!

Semasa hamil anak kedua, saya ada juga membeli Set Berpantang yang berasaskan jamu juga..diperkenalkan oleh kawan-kawan..sebab  masa tu memang 'glamour' sangat jenama XXXXXXXX tu..konon nak cuba jugak sebab nak tau la kan MCM BEST JERR..

Selain tu, ade juga beli Set Bersalin Shaklee, konon nak cuba juga sebab ramai yg 'rekomen' BEST lebih-lebih lagi untuk yang nak menyusukan anak. Saya yang memang 'excited' sangat nak menyusukan anak yg kedua ni dengan susu ibu, terusla beli juga walaupun masa tu dalam hati ada rasa 'betul ke ni...??

Namun, perancangan Allah tiada siapa yang dapat duga. Kelahiran anak kedua kami diduga oleh-NYA. Boleh baca kisah selanjutnya disini.

Semasa berpantang anak kedua, saya menggunakan sepenuhnya Set Bersalin Shaklee. Bermula dari hari pertama bersalin hingga habis pantang. Perbezaan yang sangat ketara yang dapat saya rasakan ialah, badan sangat bertenaga, cergas dan rasa sihat jer..Alhamdulillah.. 
Susu badan saya pun cepat keluar..Hari ke-3 dah mula dapat hasilkan susu untuk suami bekalkan kepada Hakeem di hospital.

Anak saya juga badannya berisi semula dengan cepat..sampai BAM-BAM jugak..heheheh /wahaha

Semasa berpantang 40 hari, saya juga berjaya buat stok EBM sebagai bekalan bila mula bekerja nanti. Penuh freezer simpan stok, sampai terpaksa beli 'deep freezer'. Walaupun terpaksa berbelanja beli 'deep freezer' namun saya memang rasa sangat puas kerana berjaya menyusukan Hakeem dengan susu badan. Tempoh penyusuan eksklusif 6 bulan BERJAYA dengan izin Allah. Kini saya berusaha untuk mencapai penyusuan hingga 2 tahun..Doakan saya yer.. :)

Ni dia Set Bersalin Shaklee (Confinement Set)Terhangat di Pasaran 


Selain daripada sihat, cergas dan susu pun mencurah-curah, dapat lagi BONUS..nak tau ke apa bonus tu? TADAAAAA...Slim balik la macam sebelum 'pregnant'

Rahsianya...ni dia..tambah OmegaGuard Shaklee untuk bakar semua lelemak yang melekat masa hamil dulu akibat selera makan yang begitu hebat! /blush




Banyak sangat khasiat OmegaGuard Shaklee ni. Bukan sahaja ibu dapat bonus kuruskan badan secara semulajadi, bayi pun dapat manfaat juga pada peningkatan IQ nya. Nak tahu lebih lanjut, nanti saya share pada entri Set Kurus Shaklee.




Berminat nak tahu lebih lanjut?

Nak jana income 3,4,5 angka dengan Business Shaklee?

Saya sedia membantu anda :)




0 comments:

Post a Comment